szolgáltatás

 

Doprava a jej cena, respektíve dostupnosť produktov

 

Spôsoby a poplatky za doručenie objednávok

Doručenie Vašej objednávky až do domu kuriérom - viac o doručení kuriérom nájdete TU.

Doručenie Vašej objednávky na výdajný bod spoločnosti Packeta - viac o preberacích bodoch nájdete TU.

 

Doručenie do domu kuriérom:

V prípade celkovej váhy objednávky do 10 kg, bude objednávka doručená kuriérom spoločnosti Packeta.
V prípade objednávok nad 10 kg, bude doručenie prebiehať kuriérom spoločnosti Express One Slovensko. 

 

 

Cenník DORUČENIA:

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 5 kg (kuriér Packeta)

4,99 EUR bez DPH

5,99 EUR s DPH

5,01 - 10 kg (kuriér Packeta)

5,83 EUR bez DPH

6,99 EUR s DPH

10,01 - 30 kg (kuriér ExpressOne)

8,32 EUR bez DPH

9,99 EUR s DPH

30,01 - 70 kg (kuriér ExpressOne)

13,33 EUR bez DPH

15,99 EUR s DPH

70,01 - 80 kg (kuriér ExpressOne)

20,83 EUR bez DPH

24,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku

+2,08 EUR bez DPH

+2,49 EUR s DPH

*platba u kuriéra možná aj kartou, aj v hotovosti

 

DORUČENIE veľkých TELEVÍZOROV s označením "BIGBOX":

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 40 kg

19,99 EUR bez DPH

23,99 EUR s DPH

40,01 - 50 kg

20,83 EUR bez DPH

24,99 EUR s DPH

50,01 - 60 kg

21,66 EUR bez DPH

25,99 EUR s DPH

60,01 - 70 kg

24,16 EUR bez DPH

28,99 EUR s DPH

70,01 - 80 kg

30,41 EUR bez DPH

36,49 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku*

+2,08 EUR bez DPH

+2,49 EUR s DPH

V prípade objednania televízora s označením "Bigbox", bude poplatok za doručenie celej objednávky účtovaný na základe tejto tabuľky.

 

 

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha, a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.

 

VÝDAJNÉ BODY spoločnosti PACKETA:

Cena za doručenie na hociktorý výdajný bod spoločnosti Packeta je jednotná, 4,49 EUR nezávisle od váhy a spôsobu platby (možnosť výberu v prípade, že rozmery a váha Vami objednaného produktu/produktov nepresahujú určité hodnoty - viac nájdete TU.)

 

INFORMÁCIE O DOSTUPNOSTI PRODUKTOV

Dostupnosť produktov je vyobrazená pri každom jednom produkte na samotnej stránke daného produktu. V prípade, že to umožňujú veľkosti tovaru, ktorý si želáte objednať, sa nad textom "Dopravné náklady" zobrazí aj možnosť "Dodanie na zásielkovňu". V prípade, že pri produkte sa daná možnosť nezobrazí, nie je tovar možné doručiť na zásielkovňu. 

 

Význam jednotlivých označení je nasledovný (po kliknutí na obrázok sa zobrazí jeho zväčšená podoba): 

Produkt na sklade

  • daný produkt je našim centrálnym skladom, vyexpedovaný by mal byť nasledujúci pracovný deň* (len v prípade objednávky na dobierku alebo platbu kartou / cez PayPal). V prípade objednania platbou dopredu bankovým prevodom sa tovar zvyčajne expeduje nasledujúci pracovný deň* po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš účet.

Produkt externým skladom

  • daný produkt je skladom externým, alebo v niektorej z našich pobočiek. V tomto prípade je pri produkte uvedených viac pracovných dní na dodanie*. Produkt je nutné najprv preskladniť do skladu centrálneho, alebo naskladniť od dodávateľa. Tovar býva vyexpedovaný zvyčajne jeden pracovný deň* po naskladnení na náš centrálny sklad. 

Tovar na objednávku

  • daný produkt nie je dostupný ani v našom centrálnom sklade, ani v sklade externom. Po vytvorení objednávky bude tovar objednaný od externého dodávateľa. V tomto prípade zvykne doručenie prebehnúť do 14 pracovných dní* od dátumu vytvorenia objednávky - nevieme však zaručiť presný dátum dodania.

Tovar bol vypredaný

  • daný produkt bol vypredaný, a nie je možné ho naskladniť. Výnimku znamená len prípad, kedy je pod uvedeným textom "Vypredané" uvedený aj dátum ďalšieho naskladnenia produktu*. V každom prípade sa pre istotu odporúčame informovať na našej zákazníckej linke telefonicky, alebo prostredníctvom emailovej správy.

 

* uvedené lehoty sú informačné, môže dôjsť k predĺženiu doby vyexpedovania alebo doručenia v nasledujúcich prípadoch: náš sklad, sklad externého dodávateľa, alebo sklad kuriérskej spoločnosti je preťažený ; štátne sviatky v Maďarsku. Informovať sa môžete na našej zákazníckej linke.