Ako nahlásiť obdržanie nefunkčného výrobku?

Ako postupovať pri reklamácií do 72 hodín?

1) Nahláste reklamáciu do 72 hodín (3 kalendárne dni) v e-mailovej správe alebo telefonicky:

    - e-mailová adresa: [email protected] (neprikladajte, prosíme, prílohy, nakoľko dané emaily neobdržíme)

    - telefónne číslo: +421 23/332 56 62

Časový horizont 72 hodín (3 kalendárne dni) sa ráta od dátumu obdržania výrobku po prvé nahlásenie problému.
Príklad 1:
tovar doručený v stredu, 02.01.2019. Email s informáciou o nefunkčnom tovare sme obdržali v sobotu, 05.01.2019 - reklamácia bude uznaná. 
Príklad 2:
tovar doručený v stredu, 02.01.2019. Email s informáciou o nefunkčnom tovare sme obdržali v nedeľu, 06.01.2019 - reklamácia nebude uznaná. 

2) Pošleme Vám postup pri reklamácií do 72 hodín, ktorý nájdete aj na našej webovej stránke.

3) Nahláste termín vrátenia nefunkčného výrobku. Túto informáciu môžete nahlásiť v e-mailovaj správe alebo telefonicky:

     - v každom prípade budeme potrebovať termín, kedy ste nám zaslali reklamovaný výrobok alebo kedy ho má vyzdvihnúť nami objednaný kuriér. Termín vyzdvihnutia/vrátenia výrobku bude termín začatia reklamačného konania.

4) Obdržíte číslo reklamácie, ktoré treba napísať na balík. Číslo reklamácie je dôležitá informácia pri identifikovaní reklamovaného výrobku.

5) Spravte si fotodokumentáciu o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite. Dané fotografie si uschovajte pre prípad ďalšieho riešenia problémov.

6) Nefunkčný výrobok sa vráti do nášho servisného skladu, kde sa vykonáva kontrola výrobku.

7) Oznámime Vám stanovisko servisu v e-mailovej správe.

8) Ak bude Vaša reklamácia schválená, pošleme Vám nový výrobok alebo Vám vrátime finančné prostriedky

 

Aké informácie budeme potrebovať pri reklamácií do 72 hodín?

- identifikáciu/číslo objednávky alebo číslo pôvodnej faktúry

- dôvod reklamácie - krátky popis vady 

- termín vyzdvihnutia/zaslania poškodeného alebo nefunkčného výrobku

- spôsob zaslania poškodeného alebo nefunkčného výrobku

- fotodokumentáciu (o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite). Neposielajte, prosím, túto fotodokumentáciu na emailovú adresu [email protected], nakoľko dané emailové správy nám nebudú doručené!

 

 

Vopred ďakujeme za spoluprácu!

Z 94 ľudí ju 25 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie