Ako nahlásiť odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Ako postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy?

1) Nahláste odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní v e-mailovej správe alebo telefonicky:

    - e-mailová adresa: [email protected]

    - telefónne číslo: +421 23/332 56 62

2) Pošleme Vám postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete aj na našej webovej stránke.

3) Nahláste termín vrátenia výrobku. Tieto informácie môžete nahlásiť v e-mailovej správe alebo telefonicky:

     - termín vrátenia reklamovaného výrobku - v každom prípade budeme potrebovať termín, kedy ste nám zaslali reklamovaný výrobok alebo kedy ho má vyzdvihnúť nami objednaný kuriér. Termín vyzdvihnutia/vrátenia výrobku bude termín začatia reklamačného konania.

4) Obdržíte číslo odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktoré treba napísať na balík. Číslo odstúpenia je dôležitá informácia pri identifikovaní vráteného výrobku.

5) Spravte si fotodokumentáciu (o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite).

6) Výrobok sa vráti do nášho servisného skladu, kde sa vykoná kontrola výrobku.

7) Oznámime Vám stanovisko servisu v e-mailovaj správe.

 

Aké informácie budeme potrebovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy?

- identifikáciu/číslo objednávky alebo číslo pôvodnej faktúry

- termín vyzdvihnutia/zaslania výrobku

- spôsob zaslania výrobku

- fotodokumentáciu (o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite)

 

Upozornenie!

Zákazník, ktorý je podnikateľom a nakupuje bez DPH, nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy na základe zákona č. 513/1191 Zb. Obchodný zákonník!

 

Vopred ďakujeme za spoluprácu!

Z 100 ľudí ju 29 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie