Ako nahlásiť reklamáciu?

Ako postupovať pri reklamácií?

1) Nahláste reklamáciu v e-mailovej správe alebo telefonicky:

    - e-mailová adresa: [email protected]

    - telefónne číslo: +421 23/332 56 62

2) Pošleme Vám postup pri reklamácií, ktorý nájdete aj na našej webovej stránke.

3) Nahláste spôsob a termín vrátenia reklamovaného výrobku. Tieto informácie môžete nahlásiť v e-mailovej správe alebo telefonicky:

  • spôsoby reklamácie sú:
  • reklamácia v autorizovaných servisoch (okrem mobilných telefónov) na území SR
  • vrátenie výrobku do nášho servisného skladu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti - zdarma
  • vrátenie výrobku do nášho servisného skladu prostredníctvom pošty alebo inej dopravnej spločnosti (vrátenie zabezpečíte Vy) - našu adresu nájdete tu.

 

  • termín vrátenia reklamovaného výrobku - v každom prípade budeme potrebovať termín, kedy ste nám zaslali reklamovaný výrobok alebo kedy ho má vyzdvihnúť nami objednaný kuriér. Termín vyzdvihnutia/vrátenia výrobku bude termín začatia reklamačného konania.

 

4) Obdržíte číslo reklamácie, ktoré treba napísať na balík. Číslo reklamácie je dôležitá informácia pri identifikovaní reklamovaného výrobku.

5) Spravte si fotodokumentáciu (o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite).

6) Reklamovaný výrobok sa vráti do nášho servisného skladu a následne bude zaslané do autorizovaného servisu.

7) Reklamácia bude riešená v čo možno najkratšom termíne.

8) Vrátime Vám reklamovaný výrobok, alebo Vás budeme informovať o vystavenom dobropise

 

Aké informácie budeme potrebovať pri reklamácií?

  • pôvodnú identifikáciu/číslo objednávky alebo číslo pôvodnej faktúry
  • dôvod reklamácie - krátky popis vady 
  • termín želaného vyzdvihnutia tovaru alebo plánovaný termín zaslania reklamovaného výrobku
  • spôsob zaslania reklamovaného výrobku

 

Prosíme Vás, aby ste si v rámci svojej ochrany pripravili aj fotodokumentáciu o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku samotného v ktorom ho nám vrátite, aby sa predišlo komplikáciam v prípade, že sa tovar poškodí počas prepravy.

 

Vopred ďakujeme za spoluprácu!

Z 116 ľudí ju 44 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie