Dodanie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti (InTime / SPS)

Objednanie tovaru s platbou na dobierku je opäť dostupné.
NOVINKA - od teraz je možné dobierku kuriérovi zaplatiť ako v hotovosti, tak aj platobnou kartou!

Spolupracujeme so spoločnosťou Express One Maďarsko, ktorá následne odovzdáva balíky do rúk kuriérskej spoločnosti InTime Slovenská republika. 

Cenník doručenia cez kuriérsku spoločnosť je nasledovný: 

celková váha objednávky 0 - 3 kg

3,99 EUR s DPH

celková váha objednávky 3,01 - 10 kg

5,99 EUR s DPH

celková váha objednávky 10,01 - 31,5 kg

8,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku

+1,99 EUR s DPH*

*platba možná aj kartou pri preberaní tovaru u kuriéra.

 

V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online.

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha, a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.

Kedy a ako prebieha doručovanie?
Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní, v pracovnej dobe kuriérskej spoločnosti, medzi 8-17 hodinou. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti, ako aj informáciu v SMS správe.

Nezastihol Vás kuriér na adrese doručenia?
V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe. 

Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.

Z 403 ľudí ju 318 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie