Dodanie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti (InTime / SPS)
NOVINKA - od teraz je možné dobierku kuriérovi zaplatiť ako v hotovosti, tak aj platobnou kartou!
Spolupracujeme so spoločnosťou Express One Maďarsko, ktorá následne odovzdáva balíky do rúk kuriérskej spoločnosti InTime Slovenská republika.
Cenník doručenia cez kuriérsku spoločnosť je nasledovný:
celková váha objednávky 0 - 3 kg |
3,99 EUR s DPH |
celková váha objednávky 3,01 - 10 kg |
5,99 EUR s DPH |
celková váha objednávky 10,01 - 31,5 kg |
8,99 EUR s DPH |
poplatok za platbu na dobierku |
+1,99 EUR s DPH* |
*platba možná aj kartou pri preberaní tovaru u kuriéra.
V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online.
Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha, a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.
Kedy a ako prebieha doručovanie?
Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní, v pracovnej dobe kuriérskej spoločnosti, medzi 8-17 hodinou. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti, ako aj informáciu v SMS správe.
Nezastihol Vás kuriér na adrese doručenia?
V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe.
Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.
Spätná väzba
Nepomohlo? Máte ďalšie otázky?
Kontaktujte nás prostredníctvom našich Služieb pre zákazníkov.