Dodanie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti (InTime / SPS)

 

Spolupracujeme so spoločnosťou Express One Maďarsko, ktorá následne odovzdáva balíky do rúk kuriérskej spoločnosti InTime Slovenská republika. 

Cenník doručenia cez kuriérsku spoločnosť je nasledovný: 

 

Cenník dodania obyčajných objednávok:
 

Celková váha objednávky: poplatok bez DPH poplatok s DPH
0 - 3 kg 4,16 EUR bez DPH 4,99 EUR s DPH
3,01 - 10 kg 4,99 EUR bez DPH 5,99 EUR s DPH
10,01 - 30 kg 7,49 EUR bez DPH

8,99 EUR s DPH

30,01 - 60 kg 11,66 EUR bez DPH 13,99 EUR s DPH
60,01 - 80 kg 19,16 EUR bez DPH 22,99 EUR s DPH
poplatok za platbu na dobierku* +1,66 EUR bez DPH

+1,99 EUR s DPH

DORUČENIE TELEVÍZOROV, PRI KTORÝCH FIGURUJE NÁPIS "BIGBOX", PREBIEHA NA ZÁKLADE NASLEDUJÚCEJ TABUĽKY: 

Celková váha objednávky: poplatok bez DPH poplatok s DPH
0 - 40 kg 18,33 EUR bez DPH

21,99 EUR s DPH

40,01 - 60 kg 22,50 EUR bez DPH 26,99 EUR s DPH
60,01 - 80 kg 29,17 EUR bez DPH 34,99 EUR s DPH
poplatok za platbu na dobierku* +1,66 EUR bez DPH

+1,99 EUR s DPH

V prípade objednania televízora s označením "Bigbox", bude poplatok za doručenie celej objednávky, účtovaný na základe tejto tabuľky.

*platba u kuriéra možná aj kartou, aj v hotovosti

 

V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online.

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha, a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.

Kedy a ako prebieha doručovanie?
Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní, v pracovnej dobe kuriérskej spoločnosti, medzi 8-17 hodinou. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti, ako aj informáciu v SMS správe.

Nezastihol Vás kuriér na adrese doručenia?
V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe. 

Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.

Z 457 ľudí ju 367 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie