Vážení zákazníci,

z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu. 
V prípade spoločnosti Zásielkovňa, sú dobierku možné, avšak ich platba musí prebehnúť kartou na výdajnom bode (hotovosť neprijímajú).

Informácie ohľadom vyobrazenej dostupnosti produktov

Dostupnosť produktov je vyobrazená pri každom jednom produkte na samotnej stránke daného produktu. V prípade, že to umožňujú veľkosti tovaru, ktorý si želáte objednať, sa nad textom "Dopravné náklady" zobrazí aj možnosť "Dodanie na zásielkovňu". V prípade, že pri produkte sa daná možnosť nezobrazí, nie je tovar možné doručiť na zásielkovňu. 

 

Význam jednotlivých označení je nasledovný: 

 

Produkt na sklade

- daný produkt je našim centrálnym skladom, vyexpedovaný by mal byť nasledujúci pracovný deň* (len v prípade objednávky na dobierku alebo platbu kartou / cez PayPal). V prípade objednania platbou dopredu bankovým prevodom sa tovar zvyčajne expeduje nasledujúci pracovný deň* po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš účet.

 

 

Produkt externým skladom

- daný produkt je skladom externým, alebo v niektorej z našich pobočiek. V tomto prípade je pri produkte uvedených viac pracovných dní na dodanie*. Produkt je nutné najprv preskladniť do skladu centrálneho, alebo naskladniť od dodávateľa. Tovar býva vyexpedovaný zvyčajne jeden pracovný deň* po naskladnení na náš centrálny sklad. 

 

 

 

Tovar na objednávku

- daný produkt nie je dostupný ani v našom centrálnom sklade, ani v sklade externom. Po vytvorení objednávky bude tovar objednaný od externého dodávateľa. V tomto prípade zvykne doručenie prebehnúť do 14 pracovných dní* od dátumu vytvorenia objednávky - nevieme však zaručiť presný dátum dodania.

 

 

 

Tovar bol vypredaný

- daný produkt bol vypredaný, a nie je možné ho naskladniť. Výnimku znamená len prípad, kedy je pod uvedeným textom "Vypredané" uvedený aj dátum ďalšieho naskladnenia produktu*. V každom prípade sa pre istotu odporúčame informovať na našej zákazníckej linke telefonicky, alebo prostredníctvom emailovej správy.

 

* uvedené lehoty sú informačné, môže dôjsť k predĺženiu doby vyexpedovania alebo doručenia v nasledujúcich prípadoch: náš sklad, sklad externého dodávateľa, alebo sklad kuriérskej spoločnosti je preťažený ; štátne sviatky v Maďarsku. Informovať sa môžete na našej zákazníckej linke.

Z 5 ľudí ju 5 považovali za užitočnú