Informácie ohľadom vyobrazenej dostupnosti produktov
Dostupnosť produktov je vyobrazená pri každom jednom produkte na samotnej stránke daného produktu. V prípade, že to umožňujú veľkosti tovaru, ktorý si želáte objednať, sa nad textom "Dopravné náklady" zobrazí aj možnosť "Dodanie na zásielkovňu". V prípade, že pri produkte sa daná možnosť nezobrazí, nie je tovar možné doručiť na zásielkovňu.
Význam jednotlivých označení je nasledovný:
- daný produkt je našim centrálnym skladom, vyexpedovaný by mal byť nasledujúci pracovný deň* (len v prípade objednávky na dobierku alebo platbu kartou / cez PayPal). V prípade objednania platbou dopredu bankovým prevodom sa tovar zvyčajne expeduje nasledujúci pracovný deň* po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš účet.
- daný produkt je skladom externým, alebo v niektorej z našich pobočiek. V tomto prípade je pri produkte uvedených viac pracovných dní na dodanie*. Produkt je nutné najprv preskladniť do skladu centrálneho, alebo naskladniť od dodávateľa. Tovar býva vyexpedovaný zvyčajne jeden pracovný deň* po naskladnení na náš centrálny sklad.
- daný produkt nie je dostupný ani v našom centrálnom sklade, ani v sklade externom. Po vytvorení objednávky bude tovar objednaný od externého dodávateľa. V tomto prípade zvykne doručenie prebehnúť do 14 pracovných dní* od dátumu vytvorenia objednávky - nevieme však zaručiť presný dátum dodania.
- daný produkt bol vypredaný, a nie je možné ho naskladniť. Výnimku znamená len prípad, kedy je pod uvedeným textom "Vypredané" uvedený aj dátum ďalšieho naskladnenia produktu*. V každom prípade sa pre istotu odporúčame informovať na našej zákazníckej linke telefonicky, alebo prostredníctvom emailovej správy.
* uvedené lehoty sú informačné, môže dôjsť k predĺženiu doby vyexpedovania alebo doručenia v nasledujúcich prípadoch: náš sklad, sklad externého dodávateľa, alebo sklad kuriérskej spoločnosti je preťažený ; štátne sviatky v Maďarsku. Informovať sa môžete na našej zákazníckej linke.