Upozornenie!

Informujeme Vás, že 16.10.2023 o 0:00 spoločnosť Extreme Digital Zrt ukončí svoju obchodnú činnosť na online webových stránkach edigital.sk. Po tomto dátume na našej webovej stránke nebude možné odovzdať nové objednávky, avšak po vstupe do Vášho registrovaného profilu bude možné stiahnuť faktúry ku vybaveným objednávkam do 15.11.2023. Naša zákaznícka služba Vám bude k dispozícií na zvyčajnej emailovej adrese [email protected] aj po vyššie uvedených dátumoch. 
Bolo nám cťou a sme radi, že za spoločne strávené roky sme mohli splniť viac stotisíc objednávok. Ďakujeme za Vašu priazeň.

Odmietnutie prevzatia balíka

Posledná možnosť na stornovanie uzatvorených a vyexpedovaných objednávok je odmietnutie prevzatia doručovaného balíka. Túto možnosť je možné využiť v rôznych prípadoch, a samozrejme bez udania dôvodu.

Ak o Vami objednaný tovar už nemáte záujem, môžete jednoducho balík odmietnuť priamo pri procese doručovania či už telefonicky v momente, keď Vás bude kuriér informovať o doručení balíka, alebo osobne pred kuriérom.

V prípade, že Vašu objednávku doručuje spoločnosť Zásielkovňa, môžete kontaktovať zákaznícky servis spoločnosti Zásielkovňa.sk, alebo môžete ignorovať výzvu na prevzatie. Spoločnosť Zásielkovňa balík na preberacom bode uchováva týždeň, po ktorom balík odošlú späť. 

Pri oboch spôsoboch doručenia je odmietnutie balíka bezplatné.
Ak bola objednávka zaplatená dopredu, a odmietnete balík prevziať, bude po vrátení balíka do našeho skladu na tovar vytvorený dobropis.

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.

Z 191 ľudí ju 116 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie