Štátny sviatok!

Informujeme vážených zákazníkov, že 19.08.2019 a 20.08.2019 sú v Maďarsku dni pracovného pokoja. Z tohoto dôvodu nebude náš centrálny sklad v týchto dňoch objednávky expedovať, respektíve nebude dostupná ani naša zákaznícka služba. Spracovanie prijatých objednávok a emailových správ začína 21.08.2019. Za pochopenie ďakujeme!

Odmietnutie prevzatia balíka

Posledná možnosť na stornovanie uzatvorených a vyexpedovaných objednávok je odmietnutie prevzatia doručovaného balíka. Túto možnosť je možné využiť v rôznych prípadoch, a samozrejme bez udania dôvodu.

Ak o Vami objednaný tovar už nemáte záujem, môžete jednoducho balík odmietnuť priamo pri procese doručovania či už telefonicky v momente, keď Vás bude kuriér informovať o doručení balíka, alebo osobne pred kuriérom.

V prípade, že Vašu objednávku doručuje spoločnosť Zásielkovňa, môžete kontaktovať zákaznícky servis spoločnosti Zásielkovňa.sk, alebo môžete ignorovať výzvu na prevzatie. Spoločnosť Zásielkovňa balík na preberacom bode uchováva týždeň, po ktorom balík odošlú späť. 

Pri oboch spôsoboch doručenia je odmietnutie balíka bezplatné.
Ak bola objednávka zaplatená dopredu, a odmietnete balík prevziať, bude po vrátení balíka do našeho skladu na tovar vytvorený dobropis.

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.

Z 102 ľudí ju 34 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie