Postup odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní

Postup pri odstúpení od kúpnej zmluvy je nasledujúci:

Kontaktujte nás, prosím, v emailovej správe, alebo pomocov nižšie dostupného kontaktného formulára.

Môžeme poslať kuriéra pre tovar, ktorý si želáte vrátiť. 
Cena za spätné doručenie tovaru ku nám v prípade, že kuriéra na vyzdvihnutie objednávame my, je 9,80 EUR.


Máte možnosť zaistiť si doručenie tovaru späť ku nám aj sami. Je potrebné nás o skutočnosti, ze si želáte tovar zaslať sami, DOPREDU informovať. Po obdržaní informácie Vám bude odoslané číslo vrátenia tovaru, ktoré je POTREBNÉ napísať na balík, aby kolegovia v sklade vedeli zásielku identifikovať.
Adresa, kde je potrebné balík doručiť, je:                       

Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2 / 41
1044 Budapest
Hungary

Na emailovú adresu [email protected], nám napíšte, či si želáte, aby tovar vyzdvihol kuriér prepravnej spoločnosti, alebo nám tovar vrátite vlastným spôsobom, a žiadate o pridelenie čísla pre identifikáciu. Takisto prosíme o uvedenie čísla pôvodnej objednávky alebo čísla faktúry, respektíve v prípade, ak si želáte kuriéra objednať na inú adresu, ako bola pôvodná dodacia adresa v objednávke, nám napíšte aj novú adresu a tel.kontakt na vyzdvihnutie tovaru, v opačnom prípade bude použitá pôvodná dodacia adresa z pôvodnej objednávky.

Produkt je nutné vrátiť do pôvodného stavu. Nefunkčný, chybný, alebo fyzicky poškodený tovar nie je možné vrátiť v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy!
Otvorenie balenia a vyskúšanie produktu nespôsobuje zánik práva na odstúpenie od zmluvy. Výnimku tvoria také produkty, ktorých charakter neumožňuje vrátenie tovaru po otvorení balenia z hygienických alebo zdravotných dôvodov (ako napríklad zastrihávače, kulmy, kefy na vlasy, dámske aj pánske holiace strojčeky, epilátory, IPL epilátory, depilačné kozmetické produkty, pánske depilačné produkty, dámske depilačné produkty, elektrické zubné kefky, náhradné hlavice pre elektrické kefky, teplomery, inhalátory, a.i.).

Tovar je potrebné dôkladne zabaliť do originálneho balenia a do bublinkovej fólie, a podľa možností do ďalšej krabice, aby pôvodná krabica nebola porušená a polepená od nálepiek kuriérskej služby (ak sa tak nestalo už predtým).

Za poškodenie zle zabalených produktov počas prepravy nepreberáme zodpovednosť.

Ďalej je na balík potrebné napísať číslo vrátenia tovaru, ktoré Vám bude odoslané v potvrdzujúcej emailovej správe po objednaní kuriéra, alebo po potvrdení žiadosti o vrátenie tovaru poštou/iným spôsobom.
Tovar sa vráti do nášho centrálneho skladu, kde sa vykoná kontrola výrobku. Po kontrole sa vystaví dobropis. Dobropis môžete využiť pri novej objednávke, alebo môžete žiadať o vrátenie finančných prostriedkov.

 

Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. 

Z 230 ľudí ju 125 považovali za užitočnú