Informácia!

Informujeme Vás, že naša telefonická zákaznícka linka je momentálne nedostupná. Vaše otázky nám napíšte na adresu [email protected]. Ďakujeme za Vaše pochopenie.

Reklamácia - záruka

Postup pri reklamácií je nasledujúci:


Tovar prosíme dôkladne zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodil.

Za poškodenie zle zabalených produktov počas prepravy nepreberáme zodpovednosť.


Je potrebné pribaliť všetky súčastky a príslušenstvo, ako aj záručný list a kópiu faktúry. Podľa možností nám pošlite presný popis vady a fotky o produkte, ako aj fotky balenia     

 

Vieme pre Vás objednať kuriéra, aby daný tovar vyzdvihol. Vyzdvihnutie týmto spôsobom je bezplatné.
 

Doručenie tovaru si môžete zabezpečiť aj sami. Adresa nášho servisu je:


Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2/41
1044 Budapest
Hungary

 

Ďalej prosíme dbať na to, aby ste na zásielke uvedli číslo Vašej pôvodnej objednávky.

Reklamovaný tovar sa vráti do nášho servisu, kde sa vykoná kontrola výrobku. Podľa výsledku a vyjadrenia servisu sa tovar buď opraví, alebo vymení za nový.
Po dokončení servisných prác Vám bude tovar doručený kuriérom.

Napíšte, prosím, vyhovujúci dátum na vyzdvihnutie tovaru min. 2 pracovné dni dopredu, ako aj číslo Vašej pôvodnej objednávky, aby sme mohli identifikovať Vašu objednávku, respektíve pripojte aj krátky popis chyby prístroja.

V prípade, že si prajete vrátiť reklamovaný tovar v poštovnej forme, napíšte podacie číslo balíka na adresu [email protected].

 

Ďalšie informácie nájdete tu.

Z 131 ľudí ju 94 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie