Postup reklamácie v rámci záruky

Postup pri reklamácií je nasledujúci:

Tovar prosíme dôkladne zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodil.

Za poškodenie zle zabalených produktov počas prepravy nevieme prebrať zodpovednosť.

Je potrebné pribaliť všetky pôvodné súčiastky a príslušenstvo, ktoré boli s produktom doručené. Môžete pribaliť aj záručný list (ak bol pôvodne pribalený), respektíve kópiu faktúry. Podľa možností nám pri nahlasovaní reklamácie v emailovej správe, pošlite presný popis vady, aby sme mohli Vašu žiadosť na reklamáciu zaevidovať čo najpresnejšie. Prosím, odošlite nám žiadosť o reklamáciu a popis vady aj v prípade, ak si želáte tovar vrátiť na vlastné náklady, PRED odoslaním zásielky ku nám!

Vieme pre Vás objednať kuriéra, aby tovar, ktorý si želáte reklamovať, vyzdvihol. Vyzdvihnutie týmto spôsobom je pre Vás bezplatné.
V prípade, že Vám vyzdvihnutie tovaru cez nami objednaného kuriéra nevyhovuje, si môžete doručenie tovaru zabezpečiť aj sami na vlastné náklady. Upozorňujeme Vás, že v tomto prípade nie je možné preplatiť náhlady spojené s doručením tovaru ku nám!
Adresa nášho servisu je:

Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2/41
1044 Budapest
Hungary

Ďalej prosíme dbať na to, aby ste na zásielke uviedli číslo reklamácie, ktoré Vám bude odoslané v potvrdzujúcej emailovej správe po objednaní kuriéra (jeden pracovný deň pred dátumom vyzdvihnutia), alebo po akceptovaní informácie o poslaní tovaru na Vaše náklady. Reklamovaný tovar sa vráti do nášho servisu, kde sa vykoná kontrola výrobku.
Stanovisko servisu Vám bude oznámené do 30 dní od začatia reklamačného konania.
Podľa výsledku a vyjadrenia servisu sa tovar buď opraví, alebo sa vystaví dobropis, na základe ktorého je možné žiadať o nový kus produktu.
Po dokončení servisných prác Vám bude tovar doručený kuriérom bez poplatku.

Napíšte, prosím, vyhovujúci dátum na vyzdvihnutie tovaru min. 2 pracovné dni dopredu, a číslo Vašej pôvodnej objednávky, aby sme mohli identifikovať Vašu objednávku, ako aj krátky popis chyby prístroja.

Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

Z 218 ľudí ju 171 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie