Štátny sviatok!

Informujeme Vás, že dňa 23.10.2017 naša zákaznícka linka bude zatvorená. Napíšte prosím Vaše dotazy na adresu [email protected]. Ďakujeme!

Reklamácia - záruka

Postup pri reklamácií je nasledujúci:


Tovar prosíme dôkladne zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodil.


Za špatne zabalených produktov nepreberáme zodpovednosť.


Treba pribaliť všetky súčastky a príslušenstvá, ako aj záručný list a kópiu faktúry. Podľa možnosti nám pošlite presný popis vady, a fotky o produktu ako aj balenie.     

 

Pošleme kuriera pre reklamovaný tovar.

Cena doručenia je 9,80 EUR.


Táto čiastka zahŕňa cestu k nám, aj späť. Platí sa až pri preberaní vyreklamovaného produktu.


Doručenie tovaru si môžete zaistiť aj sami. Adresa našeho servisu je:


Extreme Digital Szerviz
Ezred u. 1-3. C2/41
1044 Budapest
Hungary

 

Ďalej prosíme dbať na to, aby ste na zásielke uvedli číslo Vašej pôvodnej objednávky.

Reklamované tovary sa vrátia  do nášho servisu, kde se vykoná kontrola výrobku. Podľa výsledky servisu sa tovar buď opraví, alebo sa vymení.                                 
Po dokončení servisných prác, tovar Vám bude doručený kuriérom.

Potrebujeme, aby ste napísali vyhovujucí dátum k vyzdvihnutiu tovaru min. 2 pracovných dní dopredu a číslo Vašej pôvodnej objednávky, aby sme si mohli identifikovať Vašu objednávku, ako aj krátky popis vady tovaru.

V prípade, že si prajete vrátiť reklamovaný tovar v poštovnej forme, napíšte podacie číslo balíka na adresu [email protected].

 

Ďalšie informácie nájdete tu.

Z 120 ľudí ju 85 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie