Vážení zákazníci,

z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu. 
V prípade spoločnosti Zásielkovňa, sú dobierku možné, avšak ich platba musí prebehnúť kartou na výdajnom bode (hotovosť neprijímajú).

Úhrada objednávok

1. Ako môžete Vašu objednávku uhradiť?

Momentálne Vám ponúkame nasledovné spôsoby platby: 

- na dobierku - pri prevzatí balíka z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu:
- prevodom na bankový účet (vopred)
- cez paypal pri vytvorení objednávky
- kartou pri vytvorení objednávky (Barion alebo SimplePay)

 

V prípade, ak si želáte Vašu objednávku uhradiť iným spôsobom platby, ako bolo zvolené pri vytvorení objednávky, postupujte podľa nasledovných možností:

  • po prihlásení, v sekcií Osobná stránka / Objednávky, po kliknutí na tlačidlo Upraviť objednávku, je možnosť zmeniť spôsob platby pri ešte neuzatvorenej objednávke,

alebo

  • kontaktujte nás na našej zákazníckej linke telefonicky alebo emailom, aby sme vedeli zaevidovať zmenu spôsobu platby. 


Ak sa niektorá objednávka uhradí iným spôsobom platby ako bolo zvolené, no nebudeme oboznámený so zmenou spôsobu platby, bude Vaša objednávka po určitom počte dní automaticky stornovaná našim systémom!

 

2. Aký je postup úhrady pri objednávke so spôsobom platby "prevodom dopredu na účet"?

Akonáhle sa Vami objednané výrokby naskladnia na náš centrálny sklad, Vám bude automaticky zaslaná výzva na úhradu aj s potrebnými údajmi k úhrade. Výzva na úhradu neslúži ako daňový doklad. Po pripísaní a zaúčtovaní Vašej platby Vám bude vystavená faktúra k prijatej platbe, a po uzatvorení Vašej objednávke bude vystavená konečná faktúra. Faktúra k prijatej platbe a konečná faktúra slúžia ako daňový doklad, a sú platné len spolu. 

Upozorňujeme Vás, že pri zvolení spôsobu platby prevodom dopredu, bude tovar vyexpedovaný len po pripísaní a zaúčtovaní financii na náš účet. Efektívne to znamená predĺženie času vyexpedovania zásielky o 2 až 3 pracovné dni. 

 

3. Aké sú potrebné informácie k úhrade objednávky prevodom?

- naše číslo účtu v tvare IBAN: SK09 1111 0000 0015 7947 2000

- variabilný symbol (VS): číslo Vašej objednávky bez písmen (napr. 123420)

- do poznámky / správy pre prijímateľa treba napísať celé číslo objednávky (napr. 1234ISK20 / 123ISN20)

Z 196 ľudí ju 100 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie