Úhrada objednávok

1. Ako môžete Vašu objednávku uhradiť?

Momentálne Vám ponúkame nasledovné spôsoby platby: 

- na dobierku - pri prevzatí balíka (V prípade doručenia tovaru kuriérskou spoločnosťou, je úhrada objednávky možná aj v hotovosti, aj kartou priamo u kuriéra. V prípade doručenia na preberacie body spoločnosti Zásielkovňa, závisí od zvoleného bodu, či je platba kartou možná, alebo nie.)
- prevodom na bankový účet (vopred)
- cez PayPal hneď po vytvorení objednávky
- kartou online hneď po vytvorení objednávky (Barion)
- kartou online hneď po vytvorení objednávky (Braintree)

Plaťte pohodlne, ešte bezpečnejšie!
Od 01.januára 2021 vstupuje do platnosti nariadenie PSD2 Európskej Únie, ktorá predpisuje povolenie online platieb len po silnom preverení zadávateľa platby. To znamená, že v rámci ochrany spotrebiteľa musí peňažný poskytovateľ (napr. banka) musí z troch dostupných identifikačných spôsobov, pri každej platbe využiť minimálne dva, na stopercentnú identifikáciu osoby zadávateľa platby.
Aktivovanie autorizácie viete vykonať za pomoci inštrukcií od vydávateľa karty. Pre viac informácií sa obráťte na Vašu banku.
Neúspešná úhrada? Opakujúca sa chyba? Kliknite sem, a prezrite si naše informácie ohľadom neúspešnej platby.

 

V prípade, ak si želáte Vašu objednávku uhradiť iným spôsobom platby, ako bolo zvolené pri vytvorení objednávky, postupujte podľa nasledovných možností:

  • po prihlásení, v sekcií Osobná stránka / Objednávky, po kliknutí na tlačidlo Upraviť objednávku, je možnosť zmeniť spôsob platby pri ešte neuzatvorenej objednávke,
  • kontaktujte nás na našej zákazníckej linke telefonicky alebo emailom, aby sme vedeli zaevidovať zmenu spôsobu platby. 


Ak sa niektorá objednávka uhradí iným spôsobom platby ako bolo zvolené, no nebudeme oboznámený so zmenou spôsobu platby, môže byť Vaša objednávka po určitom počte dní automaticky stornovaná našim systémom!

 

2. Aký je postup úhrady pri objednávke so spôsobom platby "prevodom dopredu na účet"?

Hneď po vytvorení objednávky Vám systém automaticky zašle výzvu na úhradu aj s potrebnými údajmi k úhrade. Výzva na úhradu neslúži ako daňový doklad. Po pripísaní a zaúčtovaní Vašej platby Vám bude vystavená faktúra k prijatej platbe, a po uzatvorení Vašej objednávke bude vystavená konečná faktúra. Faktúra k prijatej platbe a konečná faktúra slúžia ako daňový doklad, a sú platné len spolu. 

Upozorňujeme Vás, že pri zvolení spôsobu platby prevodom dopredu, bude tovar vyexpedovaný len po pripísaní a zaúčtovaní financii na náš účet. Efektívne to znamená predĺženie času vyexpedovania zásielky o 2 až 3 pracovné dni. 

 

3. Aké sú potrebné informácie k úhrade objednávky prevodom?

- naše číslo účtu v tvare IBAN: SK09 1111 0000 0015 7947 2000

- do poznámky / správy pre prijímateľa treba napísať celé číslo objednávky (napr. 1234ISK21 / 123ISN21)

V prípade, že nebude uvedená poznámka pre prijímateľa, môžu nastať komplikácie pri párovaní platieb.

Z 224 ľudí ju 125 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie