Vážení zákazníci,

z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu. 
V prípade spoločnosti Zásielkovňa, sú dobierku možné, avšak ich platba musí prebehnúť kartou na výdajnom bode (hotovosť neprijímajú).

Úprava objednávky

Vašu vytvorenú, no ešte neuzatvorenú objednávku môžete upraviť dvoma spôsobmi: 

  • s Vašou požiadavkou nás stačí kontaktovať emailom alebo telefonicky,

alebo

  • po prihlásení sa do svojho účtu, v sekcii "Objednávky", po kliknutí na tlačidlo "Úprava objednávky", je možné zmeniť niektoré údaje
    v spodnej časti okna.

 

Údaje, ktoré je možné zmeniť prostredníctvom našej stránky: 

  • fakturačná adresa a všetky fakturačné údaje
  • spôsob a miesto doručenia (kuriérska spoločnosť alebo preberací bod)
  • spôsob platby (PayPal, Barion, dobierka, alebo platba prevodom dopredu)


V prípade objednania viacerých produktov je možné jednotlivé produkty odstrániť z neuzatvorenej objednávky.
Ak si do objednávky želáte produkty doplniť, alebo by ste radi spojili dve objednávky do jednej, nás musíte informovať priamo prostredníctvom našej zákazníckej služby.

Ďakujeme za spoluprácu.

Z 106 ľudí ju 37 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie