Úprava objednávky

Vašu vytvorenú, no ešte neuzatvorenú objednávku môžete upraviť dvoma spôsobmi: 

  • s Vašou požiadavkou nás stačí kontaktovať emailom alebo telefonicky,

alebo

  • po prihlásení sa do svojho účtu, v sekcii "Objednávky", po kliknutí na tlačidlo "Úprava objednávky", je možné zmeniť niektoré údaje
    v spodnej časti okna.

 

Údaje, ktoré je možné zmeniť prostredníctvom našej stránky: 

  • fakturačná adresa a všetky fakturačné údaje
  • spôsob a miesto doručenia (kuriérska spoločnosť alebo preberací bod)
  • spôsob platby (PayPal, Barion, dobierka, alebo platba prevodom dopredu)


V prípade objednania viacerých produktov je možné jednotlivé produkty odstrániť z neuzatvorenej objednávky.
Ak si do objednávky želáte produkty doplniť, alebo by ste radi spojili dve objednávky do jednej, nás musíte informovať priamo prostredníctvom našej zákazníckej služby.

Ďakujeme za spoluprácu.

Z 103 ľudí ju 35 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie