Vážení zákazníci,

z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu. 
V prípade spoločnosti Zásielkovňa, sú dobierku možné, avšak ich platba musí prebehnúť kartou na výdajnom bode (hotovosť neprijímajú).

Zrušenie objednávky

Vašu vytvorenú, no ešte neuzatvorenú objednávku môžete zrušiť dvoma spôsobmi: 

  • s Vašou požiadavkou nás stačí kontaktovať emailom alebo telefonicky,

alebo

  • po prihlásení sa do svojho účtu, v sekcii "Objednávky", sa pri neuzatvorenej objednávke zobrazí tlačidlo "Stornovanie objednávky". Po kliknutí na toto tlačidlo postupujte podľa informácii na obrazovke, aby ste danú objednávku zrušili.

 

Ak bola objednávka zaplatená dopredu (či už prevodom, alebo prostredníctvom karty), a Vašu neuzatvorenú objednávku zrušíte, bude automaticky vystavený dobropis, na základe ktorého bude začatý proces vrátenia financií vo Váš prospech, cez pôvodný spôsob platby (v prípade platby kartou teda naspäť na kartu, z ktorej bola úhrada vykonaná).
V závislosti od sprostredkovateľa služieb (platobnej brány) môže vrátenie financií v niektorých prípadoch trvať až 30 dní od dátumu vystavenia dobropisu. 

V prípade, že si želáte zrušiť už uzatvorenú alebo vyexpedovanú objednávku si prosím, prečítajte našu sekciu Odmietnutie prevzatia balíka. Ďakujeme.

Z 117 ľudí ju 44 považovali za užitočnú

Ostatné otázky kategórie