Spoločnosť Extreme Digital Zrt. ukončila svoju online komerčnú činnosť na webe edigital.sk!
Ďakujeme, že ste s nami v minulých rokoch boli. Od 16. októbra 2023 už nie je možné u nás nakupovať.
Nerobte si však starosti! Aj v budúcnosti Vám budeme k dispozícií v prípade, že budete chcieť vrátiť produkt a budete si želať uplatniť spotrebiteľské práva v prípade produktov zakúpených u nás. Naša zákaznícka služba je k dispozícií na obvyklej emailovej adrese aj po vyššie uvedenom dátume: [email protected]
V prípade otázok ohľadom otvorených objednávok, vrátenia produktov, alebo záručného servisu, nás prosím kontaktujte vyplnením formulára nižšie, alebo na nasledujúcej emailovej adrese:
Pre stiahnutie faktúr do vypršania záručnej doby produktov, sa prosím, prihláste do svojho profilu kliknutím sem:
Ak nie ste so zakúpeným produktom spokojný, môžete ho vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia.
Služby zákazníkom
Máte otázky? Kontaktujte nás vyplnením formulára nižšie, alebo nás kontaktujte na našej emailovej adrese: [email protected]
Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní
Nie ste spokojný s objednaným produktom?
V prípade, že ste koncový zákazník,a nie ste spojokný so zakúpeným produktom, môžete do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu. Svoj zámer odstúpenia od zmluvy môžete prehlásiť vo forme emailovej správy odoslaním cez formulár vyššie, alebo zaslaním správy na emailovú adresu [email protected]. V takomto prípade máte 14 dní od nahlásenia zámeru na zaslanie objednaného tovaru späť ku nám. Následne Vám vrátime plnú kúpnu cenu, ktorú ste zaplatili, s výnimkou nákladov na navrátenie produktu späť ku nám. Pri navrátení kúpnej ceny budú dedukované všetky náklady na navrátenie výrobku do pôvodného stavu v prípade, ak s tovarom nebolo zachádzané podľa spôsobu jeho určenia. Lehota pre navrátenie čiastky na bankový účet je maximálne 14 kalendárnych dní od oznámenia odstúpenia od kúpnej zmluvy - vrátenie financií však môže predĺžiť, ak tovar fyzicky nebude navrátený do našeho skladu, alebo neobdržíme potvrdenie o odoslaní výrobku.
V prípade nákupu digitálneho obsahu - napr. online hudba alebo video - od zmluvy nie je možné odstúpiť od momentu prenosu dát (streaming) alebo os zahájenia sťahovania.
Navrátenie financií prebieha výlučne bezhotovostným prevodom na účet (potrebné uviesť IBAN, meno majiteľa účtu, názov banky, BIC)
Vrátenie produktu
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu, znáša náklady na vrátenie produktu zákazník.
Do 27.10.2023, môžeme pre tovar, ktorý si želáte vrátiť, objedať kuriéra na jeho vyzdvihnutie. Cena za spätné doručenie tovaru ku nám v prípade, že kuriéra na vyzdvihnutie objednávame my, je 9,80 EUR. Emailovým správam s požiadavkami na vyzdvihnutie, ktoré budú doručené po 27.10.2023 17:00, nie je možné vyhovieť.
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy nie je možné tovar zaslať ku nám späť na dobierku. Produkt môžete zaslať aj sami. O tejto skutočnosti je nás nutné DOPREDU informovať. Po obdržaní informácie Vám bude odoslané číslo vrátenia tovaru, ktoré je POTREBNÉ napísať na balík, aby kolegovia v sklade vedeli zásielku identifikovať. Tovar môžete následne odoslať na nasledujúcu adresu:
- v prípade odoslania do 31. októbra 2023: Extreme Digital, Ezred utca 1-3. (C2-es ép., 16-os garázskapu), 1044 Budapest, Maďarsko
- v prípade odoslania po 31. októbri 2023: Extreme Digital, hrsz. 7849, 2330 Dunaharaszti, Maďarsko
Všetky navrátené produkty musia byť v rovnakom stave, v akom boli doručené, so všetkým príslošenstvom, ako aj prijatými dokladmi a faktúrou. V prípade výrobkov, ktoré boli použité nad rámec použitia potrebného ku vyskúšaniu, poprípade poškodené a opravené výrobky, alebo výrobky s nekompletným balením, bude odpočítaná suma amortizácie. Nás zákaznícky servis je aj naďalej dostupný na emailovej adrese: [email protected]
Výrobky, ktoré nie je možné vrátiť:
Ak si nie ste istý, či je možné Vami zakúpený výrobok vrátiť, napíšte nám. Niektoré produkty nie je možné vrátiť po ich otvorení a poškodení továrneho balenia:
- Nie je možné akceptovať zrušenie objednávok u zapečateních nosičov nahrávok a dát, alebo počítačového software-u otvoreného po dodaní;
- Neakceptujeme odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade jedinečných, personalizovaných produktov, výrobkov vyrobených na zákazku alebo podľa individuálnych preferencií zákazníka;
- Neakceptujeme produkty, ktoré boli po dodaní otvorené a nie je ich možné vrátiť so zdravotných/hygienických dôvodov (napr. zastrihávače, žehličky na vlasy, kefy na vlasy, hiliace strojčeky, epilátory, IPL epilátory, a iné, im podobné výrobky), takisto osobné/hygieniké produky (napr. zubné kefky, náhradné hlavice pre kefky, ústne sprchy, teplomery, inhalátory, a.i. );
- Neakceptujeme produkty, ktoré sú podrobené rýchlej skaze, alebo ich záručná doba je krátka;
- Neakceptujeme tovar, ktorý bol po doručení spojený s iným tovarom a nie je ich možné oddeliť;
- Sú platné samostatné pravidlá v prípade odstúpenia od digitálneho obsahu - v prípade zakúpenia digitálneho obsahu - napr. online hudobný alebo video obsah - a skoršieho súhlasu s tým, že strácate právo na odstúpenie momentom zahájenia prehrávania, už nie je možné od takéhoto obsahu odstúpiť;
- Odstúpenie od zmluvy nie je možné akceptovať v iných, zákonom stanovených prípadoch
- Vyššie uvedené práva na vrátenie tovaru sú určené výhradne zákazníkom, ktorý uzavreli kúpnu zmluvu na diaľku so spoločnosťou Extreme Digital Zrt. (predajca) ako spotrebiteľ v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa a smernice o právach spotrebiteľa (smernica 2011/83/EU). Podľa vyššie uvedeného práva a smernice EU sa za spotrebiteľa považuje každá fyzická osoba, ktorá jedná v rámci zmlúv, na ktoré sa smernica vzťahuje, za účelom ktorý je mimo rámec jej obchodnej, priemyslovej, remeselnej alebo profesionálnej činnosti.
Záruka na zariadenia a servis
Pri preberaní zásielky skontrolujte, či sa na zásielke nenachádzajú poškodenia od prepravy.
Ak je balenie pri preberaní poškodené, roztrhnuté, alebo neúplné, požiadajte prosím kuriéra o spísanie protokolu stavu zásielky a obalu.
V prípade, že zásielku prevezmete na vlastnú zodpovednosť a neoznámite kuriérovi reklamáciu na poškodenie balíka, bude reklamácia z dôvodu fyzického/mechanického poškodenia zamietnutá.
V prípade viditeľného poškodenia zásielku odmietnite prevziať, a následne nás kontaktujte!
čO MÁM ROBIŤ, AK ZISTÍM CHYBU?
Ak ste produkt obdržali neporušený a v nepoškodenom balení, napriek tomu však s fyzickým poškodením, nás prosím informujte písomne s priložením fotografií o balení aj produkte, do 24 hodín od prevzatia zásielky, na emailovú adresu [email protected].
Na každý produkt zakúpený v obchode Extreme Digital sa vzťahuje minimálne 2 ročná záruka! Na niektoré produkty môže byť poskytovaná záruka dlhšia.
Ak sa produkt zakúpený u nás pokazil, neváhajte nás kontaktovať! Pre nahlásenie reklamačného konania budete potrebovať e-faktúru, ktorú nájdete po dobu záručnej lehoty vo svojom zákazníckom účte.
Produkty zakúpené u nás servisuje odborný autorizovaný servis. Nemusíte spraviť nić iné, len nás kontaktovať, a doručiť produkt späť ku nám. Záručná reklamácia trvá maximálne 30 kalendárnych dní. V prípade, ak produkt nie je opraviteľný v tejto lehote, Vám navrátime kúpnu cenu výrobku. Opravené výrobky zasielame späť kuriérskou služou. Poplatok za doručenie produktu po oprave znáša spoločnosť Extreme Digital.
Niektoré z ponúkaných produktov disponujú medzinárodnou alebo európskou zárukou od výrobcu (napríklad LG, Apple). Tieto produkty je možné servisovať aj na Slovensku, a to v oficiálnom servise značky blízko Vášho domova. Informujte sa o autorizovanom servise priamo na stránkach výrobcu danej značky.
Pre reklamáciu cez nás - v Maďarsku - je potrebná len kópia vystavenej e-faktúry. Servis výrobkov s medzinárodnou zárukou vyžaduje platnú záruku výrobcu, záručný list je zvyčajne priložený na vonkajšej strane krabice/mimo nej.
Pokazil sa mi výrobok, čo mám spraviť pre opravu?
1. Ubezpečte sa, že výrobok je fakticky nefunkčný alebo nefunguje správne!
- Skontrolujte napájací kábel
- vypnite, a potom znova zapnite daný výrobok
- ubezpečte sa, že výrobok používate v súlade s návodom
2. Pripravte si potrebné dokumenty!
- e-faktúra vystavená predajcom (Extreme Digital) alebo jej kópia, alebo záručný list vystavený predajcom (v prípade reklamácie produktov v Maďarsku)
- e-faktúra a medzinárodný záručný list alebo ich kópie (pre reklamáciu v rámci Slovenska)
Ak Vami zakúpený výrobok nie je možné reklamovať na Slovensku, kontaktujte nás, aby sme produkt vedeli na reklamáciu prevziať, a odoslať do autorizovaného servisu v Maďarsku. Prosíme o kvalitné zabalenie výrobku, aby sa predišlo prípadným mechanickým/fyzickým poškodeniam počas prepravy späť ku nám. Prosíme, pripravte si fotografie výrobku a jeho balenia ešte pred tým, ako produkt odovzdáte kuriérovi/dopravnej spoločnosti, a tieto si uschovajte pre prípadné riešenie problémov.
Do 27.10.2023, môžeme pre tovar, ktorý si želáte reklamovať, objedať kuriéra na jeho vyzdvihnutie. Vyzdvihnutie týmto spôsobom je pre Vás bezplatné. Emailovým správam s požiadavkami na vyzdvihnutie, ktoré budú doručené po 27.10.2023 17:00, nie je možné vyhovieť.
Ako dlho trvá oprava?
Doba opravy závisí na konkrétnom prípade a produkte, a samozrejme aj od zložitosti problému. V každom prípade produkty opravuje autorizované stredisko. V prípade, ak ste tovar zaslali na reklamáciu ku nám do Maďarska, sa doba môže predĺžiť, nakoľko doručenie produktu trvá niekoľko dní. Oprava sa vykoná nanajvyš do 30 kalendárnych dní.
Ak servis spozoruje mechanické/fyzické poškodenie, a určí, že danú chybu spôsobil vonkajší vplyv, vírus, nelegálny software alebo nesprávne používanie zariadenia, je záruka automaticky zamietnutá a produkt bude vrátený zákazníkovi. Informujte sa o stave reklamácie tam, kde bol výrobok na opravu zaslaný, alebo kde ste ho nechali osobne.
O záruke a záruke na príslušenstvo
Záruka je uznaná len v prípade predloženia potrebných dokumentov (e-faktúra alebo platný záručný list). Prosíme, ponechajte všetky pôvodné príslušenstvá výrobku a ak je to možné, aj pôvodné balenie pre uľahčenie prípadného odoslania produktu na reklamáciu. Vystavi´t nový záručný list v prípade straty, žiaľ, nie je možné. Opravený, poškodený, alebo falšovaný záručný list považujeme za neplatný.
Na každý produkt ponúkaný na našej webovej stránke sa vzťahujú záručné podmienky, záručná doba je minimálne 24 mesiacov. Za prvý deň začatia záručnej doby sa považuje dátum obdržania výrobku. V prípade výmeny produktu alebo jeho hlavnej časti sa záručná doba na produkt alebo vymenenú časť začína odznova.
Dôvody pre zánik nároku na uplatnenie záruky:
-
nesprávna preprava, násilný zásah do výrobku (pád zariadenia, úder, fyzické poškodenie), odtrhnutie prípadných káblov, živelné pohromy (úder blesku)
-
používanie výrobku v nesúlade s jeho návodom na používanie
-
neodborná manipulácia, alebo používanie v prašnom, či vlhkom prostredí
-
zásah mimo odborný servis, zásah neoprávnených osôb, opravy, rozšírenie, prestavba
-
chybná inštalácia neoriginálneho softvéru, chyby spôsobené vírusom
-
nesprávna inštalácia/montáž zariadenia
Kontakt na Extreme Digital Central Service:
- v prípade odoslania do 31. októbra 2023:
Ezred utca 1-3. (C2 épület), 1044 Budapest, Maďarsko
Otváracia doba: pondelok až piatok medzi 10:00 a 15:00
- v prípade odoslania po 31. októbri 2023:
eMAG raktár, hrsz. 7849, 2330 Dunaharaszti, Maďarsko
* Spoločnosť Extreme Digital Zrt. ukončila svoju obchodnú činnosť na Slovensku dňa 16.októbra 2023, a po tomto dátume nie je možné vytvárať nové objednávky na stránkach edigital.sk. Aktuálne Všeobecné zmluvné podmienky (VZP) našej spoločnosti sú dostupné po kliknutí na odkaze niźšie. Spoločnosť Extreme Digital si bude aj naďalej plniť svoje povinnosti týkajúce sa poskytovania záruk a odstúpení od kúpnych zmlúv v rámci zákonných predpisov. Informácie o ochrane osobných údjaov, ich spracovaní a nakladaní s nimi, nájdete po kliknutí na odkaz nižšie. Vaše otázky a žiadosti je ku nám možné doručiť jedine cez kontaktnú emailovú adresu uvedenú vyššie.