Vážení zákazníci,

z dôvodu zabránenia šírenia vírusu COVID-19 momentálne nie je možné objednať tovar so spôsobom platby na dobierku, aby sa zabránilo používaniu hotovosti. Objednávky je možné odovzdávať so spôsobmi platby dopredu. Doručovanie zásielok na dobierku bude opätovne spustené hneď, ako to umožní slovenská kuriérska spoločnosť. Prosím, na základe vzniknutej vírusovej situácie, rátajte s predĺženými dobami dodania. 

szolgáltatás

Doprava, platba a prevzatie zásielky

Ako môžete zaplatiť a prevziať Vami objednaný tovar?

 

 

*Informácie ohľadom vyobrazenej dostupnosti produktov na našich stránkach môžete nájsť po kliknutí sem.

SPôSOBY DopravY

 

Doručenie Vašej zásielky kuriérskou spoločnosťou InTime/SPS

Z dôvodu momentálnej vírusovej situácie COVID-19, respektíve preťažených skladov našej spoločnosti, aj maďarskej kuriérskej spoločnosti, zapríčinené zvýšeným počtom objednávok, dochádza ku predĺženiu dodacích lehôt. Dodacie lehoty vyobrazené pri produktoch boli predĺžené, avšak prosím, berte na vedomie, že lehoty sú len informačné, a môže nastať ich ďalšie predĺženie aj po vytvorení objednávky. Za pochopenie a strpenie ďakujeme. 

Cenník: 

celková váha objednávky 0 - 3 kg

3,99 EUR s DPH

celková váha objednávky 3,01 - 10 kg

5,99 EUR s DPH

celková váha objednávky 10,01 - 31,5 kg

8,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku

+1,49 EUR s DPH

 

V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online.

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha, a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.


Kedy a ako prebieha doručovanie?
Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní medzi 8-17 hodinou, alebo v dohodnutom čase priamo s kuriérom. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti o doručení.

Nezastihol Vás kuriér na adrese doručenia?
V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe. 

Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.

 

 

Doručenie Vašej zásielky na preberací bod spoločnosti Zásielkovňa.sk

Od 02.06.2020, bude znovu dostupné doručenie produktov na preberacie body spoločnosti Zásielkovňa! Na tieto preberacie body je možné objednať tovar aj so spôsobom platby na dobierku. Aktívnych je viac, ako 700 preberacích bodov!

Doručenie na preberací bod spoločnosti Zásielkovňa.sk si môžete zvoliť pri vytváraní objednávky v prípade, že rozmery a váha Vami objednaného produktu/produktov nepresahujú určité hodnoty. Poplatok za doručenie na výdajný bod je jednotný, účtuje sa 3,99 EUR nezávisle od spôsobu platby a váhy objednávky. 

Zoznam preberacích bodov nájdete po kliknutí sem.

O vyexpedovaní zásielky z nášho centrálneho skladu, Vás budeme informovať vo forme automaticky generovaného e-mailu. Po doručení a uskladnení na preberacom bode Vás budú kontaktovať z Vami zvoleného bodu vo forme sms správy a e-mailu s heslom. Toto heslo je potrebné pre vyzdvihnutie Vašej zásielky z daného preberacieho bodu.

Zásielku môžete po vyexpedovaní sledovať kliknutím sem

Po doručení Vašej zásielky na preberací bod, máte možnosť zásielku prevziať do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia o doručení. Po tomto termíne bude zásielka automaticky odoslaná späť do našeho centrálneho skladu a objednávka bude stornovaná. Pokiaľ nestíhate vyzdvihnúť Vašu zásielku vo vyššie uvedenom termíne, máte možnosť predĺžiť uloženie vašej zásielky. Stačí, aby ste na vyššie uvedenom odkaze ktorý je určený na sledovanie zásielky, zadali číslo Vašej zásielky, a predĺženie uloženia je možné priamo cez webovú stránku spoločnosti Zásielkovňa, z pohodlia domova.

Uloženie balíka na preberací bod je vhodné pre tých, ktorý sa nezdržiavajú na doručovacej adrese, alebo pre tých, ktorý sa neradi prispôsobujú kuriérovi. 

 

Parametre štandardných zásielok:

Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
Maximálna výška dobierky: 700 EUR

V prípade, že balík nespĺňa niektorú z vyššie uvedených podmienok, nebude možné pri odosielaní objednávky zvoliť doručenie na preberací bod.

Doručený výrobok si môžete rozbaliť a skontrolovať priamo na pobočke, a v prípade, že je tovar poškodený, ho môžete hneď vrátiť späť.

 

Spôsoby platby

 

1. PLATBA V HOTOVOSTI - DOBIERKA (LEN S DORUČENÍM NA PREBERACÍ BOD ZÁSIELKOVŇA)

Objednaný tovar na dobierku môžete zaplatiť priamo pri prevzatí na preberacích bodoch.

Z dôvodu zabránenia použitia hotovosti, sa dobierka nedá využiť v prípade doručovania tovaru kuriérom. Táto možnosť bude obnovená hneď, ako to umožní slovenská kuriérska spoločnosť. 

 

2. PLATBA PREVODOM NA BANKOVÝ ÚČET - VOPRED

Uhraďte Vašu objednávku bankovým prevodom. Pri zvolení platby bankovým prevodom Vám na Vami udaný email zašleme predfaktúru, kde nájdete všetky potrebné informácie k úhrade. Zásielka bude vyexpedovaná až po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš bankový účet, o ktorom Vás budeme informovať emailom.

 

Kedy dostanete predfaktúru?

Akonáhle sa Vami objednaný výrobok naskladní na náš centrálny sklad, Vám bude automaticky zaslaná výzva na úhradu aj s potrebnými údajmi k úhrade.

 

Aké sú potrebné informácie k úhrade predfaktúry?

- číslo účtu v tvare IBAN: SK09 1111 0000 0015 7947 2000
- variabilný symbol (VS): číslo objednávky bez písmen (napr. 123419)
- do poznámky / správy pre prijímateľa treba napísať celé číslo objednávky (napr. 1234ISK19)

 

 

3. PLATBA CEZ PAYPAL

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na oficiálnu stránku PayPal, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

 

4. PLATBA KARTOU ONLINE (SLUŽBA BARION)

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu spoločnosti Barion, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

5. PLATBA KARTOU ONLINE (SLUŽBA SIMPLE PAY)

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu spoločnosti SimplePay, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

V prípade, ak si želáte Vašu už vytvorenú objednávku uhradiť iným spôsobom platby, ako bolo zvolené pri vytvorení objednávky, je potrebné zmeniť spôsob platby pri danej objednávke. Môžete tak učiniť po prihlásení sa do svojho profilu, v Úprave objednávky", alebo nás kontaktujte na našej zákazníckej linke alebo emailom, aby sme vedeli zaevidovať zmenu spôsobu platby my. V prípade, že nebudeme oboznámený so zmenou spôsobu platby, bude Vaša objednávka po určitom počte dní automaticky stornovaná našim systémom.