szolgáltatás

Doprava, platba a prevzatie zásielky

Ako môžete zaplatiť a prevziať Vami objednaný tovar?

 

 

*Informácie ohľadom vyobrazenej dostupnosti produktov na našich stránkach môžete nájsť po kliknutí sem.

SPôSOBY DopravY

 

Doručenie objednávky kuriérom až do domu:

Spolupracujeme so spoločnosťami ExpressOne a Packeta.

V prípade celkovej váhy objednávky do 10 kg, bude objednávka doručená kuriérom spoločnosti Packeta.
V prípade objednávok nad 10 kg, bude doručenie prebiehať kuriérom spoločnosti Express One Slovensko. 

 

 

Cenník DORUČENIA:

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 5 kg (kuriér Packeta)

4,99 EUR bez DPH

5,99 EUR s DPH

5,01 - 10 kg (kuriér Packeta)

5,83 EUR bez DPH

6,99 EUR s DPH

10,01 - 30 kg (kuriér ExpressOne)

8,32 EUR bez DPH

9,99 EUR s DPH

30,01 - 70 kg (kuriér ExpressOne)

13,33 EUR bez DPH

15,99 EUR s DPH

70,01 - 80 kg (kuriér ExpressOne)

20,83 EUR bez DPH

24,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku*

+2,08 EUR bez DPH

+2,49 EUR s DPH

*platba u kuriéra možná aj kartou, aj v hotovosti

 

DORUČENIE veľkých TELEVÍZOROV s označením "BIGBOX":

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 40 kg

19,99 EUR bez DPH

23,99 EUR s DPH

40,01 - 50 kg

20,83 EUR bez DPH

24,99 EUR s DPH

50,01 - 60 kg

21,66 EUR bez DPH

25,99 EUR s DPH

60,01 - 70 kg

24,16 EUR bez DPH

28,99 EUR s DPH

70,01 - 80 kg

30,41 EUR bez DPH

36,49 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku*

+2,08 EUR bez DPH

+2,49 EUR s DPH

V prípade objednania televízora s označením "Bigbox", bude poplatok za doručenie celej objednávky účtovaný na základe tejto tabuľky.

 

 

V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online. Odkaz na sledovanie bude zaslaný spolu s číslom balíka v automatickej emailovej správe.

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.


Kedy a ako prebieha doručovanie?

Packeta: Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní, v pracovnej dobe kuriérskej spoločnosti, medzi 8-18 hodinou, v krajných prípadoch až 19:00 . V deň doručenia obdržíte informáciu v SMS správe s presným časom dorućenia. V prípade, že Vás kuriér nezastihol na doručovacej adrese, bude balík uložený v najbližšom preberacom bode spoločnosti Packeta, o čom obdržíte informácie od prepravcu.

Express One: Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní, v pracovnej dobe kuriérskej spoločnosti, medzi 8-17 hodinou. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti, ako aj informáciu v SMS správe. V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe.

Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.

 

 

Doručenie objednávky na preberací bod spoločnosti PACKETA:

Doručenie na preberací bod spoločnosti Packeta si môžete zvoliť pri vytváraní objednávky v prípade, že rozmery a váha Vami objednaného produktu/produktov nepresahujú určité hodnoty. Poplatok za doručenie na výdajný bod je jednotný, účtuje sa 4,49 EUR nezávisle od spôsobu platby a váhy objednávky.

Zoznam preberacích bodov nájdete po kliknutí sem.

O vyexpedovaní zásielky z nášho centrálneho skladu, Vás budeme informovať vo forme automaticky generovaného e-mailu. Po doručení a uskladnení na preberacom bode Vás budú kontaktovať z Vami zvoleného bodu vo forme sms správy a e-mailu s heslom. Toto heslo je potrebné pre vyzdvihnutie Vašej zásielky z daného preberacieho bodu.

Zásielku môžete po vyexpedovaní sledovať kliknutím sem

Po doručení Vašej zásielky na preberací bod, máte možnosť zásielku prevziať do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia o doručení. Po tomto termíne bude zásielka automaticky odoslaná späť do našeho centrálneho skladu a objednávka bude stornovaná. Pokiaľ nestíhate vyzdvihnúť Vašu zásielku vo vyššie uvedenom termíne, máte možnosť predĺžiť uloženie vašej zásielky. Stačí, aby ste na vyššie uvedenom odkaze ktorý je určený na sledovanie zásielky, zadali číslo Vašej zásielky, a predĺženie uloženia je možné priamo cez webovú stránku spoločnosti Zásielkovňa, z pohodlia domova.

Uloženie balíka na preberací bod je vhodné pre tých, ktorý sa nezdržiavajú na doručovacej adrese, alebo pre tých, ktorý sa neradi prispôsobujú kuriérovi. 

 

Parametre štandardných zásielok:

Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
Maximálna celková hodnota objednávky: 700 EUR

V prípade, že celá objednávka nespĺňa niektorú z vyššie uvedených podmienok, nebude možné pri odosielaní objednávky zvoliť doručenie na preberací bod.

Doručený výrobok si môžete rozbaliť a skontrolovať priamo na pobočke, a v prípade, že je tovar poškodený, ho môžete hneď vrátiť späť.

 

Spôsoby platby

 

1. PLATBA NA DOBIERKU

V prípade doručenia tovaru kuriérskou spoločnosťou, je úhrada objednávky možná aj v hotovosti, aj kartou priamo u kuriéra. V prípade doručenia na preberacie body spoločnosti Zásielkovňa, závisí od zvoleného bodu, či je platba kartou na mieste možná, alebo nie.

 

2. PLATBA PREVODOM NA BANKOVÝ ÚČET - VOPRED

Uhraďte Vašu objednávku bankovým prevodom. Pri zvolení platby bankovým prevodom Vám na Vami zadanú emailovú adresu zašleme výzvu na úhradu, kde nájdete všetky potrebné informácie k úhrade. Zásielka bude vyexpedovaná až po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš bankový účet, o ktorom Vás budeme informovať emailom.

Kedy dostanete výzvu na úhradu?
Výzva na úhradu bude zaslaná hneď po vytvorení objednávky, nezávisle od stavu naskladnenia objednaných výrobkov. Spracovanie platby trvá 2 prac.dni odo dňa zadania prevodu!

Aké sú potrebné informácie k úhrade predfaktúry?
- naše číslo účtu v tvare IBAN: SK09 1111 0000 0015 7947 2000
- do poznámky / správy pre prijímateľa treba napísať celé číslo objednávky (napr. 1234ISK21)

V prípade neuvedenia poznámky pre prijímateľa, môžu nastať komplikácie pri párovaní platieb.

 

 

3. PLATBA CEZ PAYPAL

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na oficiálnu stránku PayPal, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

3. PLATBA KARTOU ONLINE - BARION

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete môcť objednávku uhradiť online, kartou, cez poskytovateľa služieb Barion. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

4. PLATBA KARTOU ONLINE - BRAINTREE

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete môcť objednávku uhradiť online, kartou, cez poskytovateľa služieb Braintree. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

Plaťte pohodlne, ešte bezpečnejšie!
Od 01.januára 2021 vstupuje do platnosti nariadenie PSD2 Európskej Únie, ktorá predpisuje povolenie online platieb len po silnom preverení zadávateľa platby. To znamená, že v rámci ochrany spotrebiteľa musí peňažný poskytovateľ (napr. banka) musí z troch dostupných identifikačných spôsobov, pri každej platbe využiť minimálne dva, na stopercentnú identifikáciu osoby zadávateľa platby.
Aktivovanie autorizácie viete vykonať za pomoci inštrukcií od vydávateľa karty. Pre viac informácií sa obráťte na Vašu banku.
Neúspešná úhrada? Opakujúca sa chyba? Kliknite sem, a prezrite si naše informácie ohľadom neúspešnej platby.
V prípade, ak si želáte Vašu už vytvorenú objednávku uhradiť iným spôsobom platby, ako bolo zvolené pri vytvorení objednávky, je potrebné zmeniť spôsob platby pri danej objednávke. Môžete tak učiniť po prihlásení sa do svojho profilu, v "Úprave objednávky", alebo nás kontaktujte na našej zákazníckej linke alebo emailom, aby sme vedeli zaevidovať zmenu spôsobu platby my. V prípade, že nebudeme oboznámený so zmenou spôsobu platby, môže byť Vaša objednávka po určitom počte dní automaticky stornovaná našim systémom.