szolgáltatás

Doprava, platba a prevzatie zásielky

Ako môžete zaplatiť a prevziať Vami objednaný tovar?

 

 

*Informácie ohľadom vyobrazenej dostupnosti produktov na našich stránkach môžete nájsť po kliknutí sem.

SPôSOBY DopravY

 

Doručenie Vašej zásielky kuriérskou spoločnosťou InTime/SPS

Vážení zákazníci, na základe hlásenia kuriérskej spoločnosti, môže dôjsť ku predĺženiu doby dodania v prípade doručenia balíkov do Bratislavy, až o 2-3 pracovné dni.

 

Cenník: 

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 3 kg

4,16 EUR bez DPH

4,99 EUR s DPH

3,01 - 10 kg

4,99 EUR bez DPH

5,99 EUR s DPH

10,01 - 30 kg

7,49 EUR bez DPH

8,99 EUR s DPH

30,01 - 60 kg

11,66 EUR bez DPH

13,99 EUR s DPH

60,01 - 80 kg

19,16 EUR bez DPH

22,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku*

+1,66 EUR bez DPH

+1,99 EUR s DPH

Doručenie televízorov, pri ktorých figuruje nápis "Bigbox", prebieha na základe nasledujúcej tabuľky: 

Celková váha objednávky:

poplatok bez DPH

poplatok s DPH

0 - 40 kg

18,33 EUR bez DPH

21,99 EUR s DPH

40,01 - 60 kg

22,50 EUR bez DPH

26,99 EUR s DPH

60,01 - 80 kg

29,17 EUR bez DPH

34,99 EUR s DPH

poplatok za platbu na dobierku*

+1,66 EUR bez DPH

+1,99 EUR s DPH

V prípade objednania televízora s označením "Bigbox", bude poplatok za doručenie účtovaný na základe tejto tabuľky.

*platba u kuriéra možná aj kartou, aj v hotovosti

 

V prípade výberu doručenia Vašej objednávky kuriérskou spoločnosťou, budete mať možnosť sledovať pohyb Vašej zásielky online.

Pre firemných zákazníkov: V prípade žiadostí o cenovú ponuku na produkty, účtujeme rozdielne poplatky za doručenie tovaru kuriérskou spoločnosťou na základe parametrov ako je váha a rozmery objednaných výrobkov nezávisle na tom, či sa jedná o objednávku bez alebo s DPH. Naša cenová ponuka bude zahŕňať aj cenovú ponuku na dopravné náklady. Zaevidovanie objednávky je možné len po písomnom súhlase s cenovou ponukou.


Kedy a ako prebieha doručovanie?
Doručenie prebieha na celom území Slovenska, počas pracovných dní medzi 8-17 hodinou, alebo v dohodnutom čase priamo s kuriérom. V deň doručenia obdržíte emailovú správu od kuriérskej spoločnosti o doručení, ako aj informáciu v SMS správe.

Nezastihol Vás kuriér na adrese doručenia?
V prípade, že Vás kurier nezastihol na doručovacej adrese, sa pokúsi daný balík doručiť nasledujúci pracovný deň. Po druhom neúspešnom doručení bude balík po dobu 10 pracovných dní uschovaný v najbližšom depe. Počas tejto doby je možné pri kuriérskej spoločnosti bezplatne žiadať o znovu-doručenie, poprípade sa dá balík prevzať osobne v depe. 

Skontrolujte stav balenia Vašej zásielky ešte za prítomnosti kuriéra!
V prípade, že je balenie zásielky poškodené, a jedná sa o tovar, ktorý sa mohol poškodiť v krabici samotnej, danú zásielku nepreberajte. Zásielka sa ku nám bezplatne vráti.
Reklamácie na poškodenie balenia Vašej zásielky môžeme akceptovať iba v prípade, ak bude vyhotovená zápisnica o poškodení za prítomnosti kuriéra, ktorý Vám zásielku doručil.

 

 

Doručenie Vašej zásielky na preberací bod spoločnosti Zásielkovňa.sk

Doručenie na preberací bod spoločnosti Zásielkovňa.sk si môžete zvoliť pri vytváraní objednávky v prípade, že rozmery a váha Vami objednaného produktu/produktov nepresahujú určité hodnoty. Poplatok za doručenie na výdajný bod je jednotný, účtuje sa 3,99 EUR nezávisle od spôsobu platby a váhy objednávky. 

Zoznam preberacích bodov nájdete po kliknutí sem.

O vyexpedovaní zásielky z nášho centrálneho skladu, Vás budeme informovať vo forme automaticky generovaného e-mailu. Po doručení a uskladnení na preberacom bode Vás budú kontaktovať z Vami zvoleného bodu vo forme sms správy a e-mailu s heslom. Toto heslo je potrebné pre vyzdvihnutie Vašej zásielky z daného preberacieho bodu.

Zásielku môžete po vyexpedovaní sledovať kliknutím sem

Po doručení Vašej zásielky na preberací bod, máte možnosť zásielku prevziať do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia o doručení. Po tomto termíne bude zásielka automaticky odoslaná späť do našeho centrálneho skladu a objednávka bude stornovaná. Pokiaľ nestíhate vyzdvihnúť Vašu zásielku vo vyššie uvedenom termíne, máte možnosť predĺžiť uloženie vašej zásielky. Stačí, aby ste na vyššie uvedenom odkaze ktorý je určený na sledovanie zásielky, zadali číslo Vašej zásielky, a predĺženie uloženia je možné priamo cez webovú stránku spoločnosti Zásielkovňa, z pohodlia domova.

Uloženie balíka na preberací bod je vhodné pre tých, ktorý sa nezdržiavajú na doručovacej adrese, alebo pre tých, ktorý sa neradi prispôsobujú kuriérovi. 

 

Parametre štandardných zásielok:

Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
Maximálna výška dobierky: 700 EUR

V prípade, že balík nespĺňa niektorú z vyššie uvedených podmienok, nebude možné pri odosielaní objednávky zvoliť doručenie na preberací bod.

Doručený výrobok si môžete rozbaliť a skontrolovať priamo na pobočke, a v prípade, že je tovar poškodený, ho môžete hneď vrátiť späť.

 

Spôsoby platby

 

1. PLATBA NA DOBIERKU

V prípade doručenia tovaru kuriérskou spoločnosťou, je úhrada objednávky možná aj v hotovosti, aj kartou priamo u kuriéra. V prípade doručenia na preberacie body spoločnosti Zásielkovňa, závisí od zvoleného bodu, či je platba kartou možná, alebo nie.

 

2. PLATBA PREVODOM NA BANKOVÝ ÚČET - VOPRED

Uhraďte Vašu objednávku bankovým prevodom. Pri zvolení platby bankovým prevodom Vám na Vami zadanú emailovú adresu zašleme výzvu na úhradu, kde nájdete všetky potrebné informácie k úhrade. Zásielka bude vyexpedovaná až po pripísaní a zaúčtovaní platby na náš bankový účet, o ktorom Vás budeme informovať emailom.

Kedy dostanete výzvu na úhradu?
Výzva na úhradu bude zaslaná hneď po vytvorení objednávky, nezávisle od stavu naskladnenia objednaných výrobkov. Spracovanie platby trvá 2 prac.dni odo dňa zadania prevodu!

Aké sú potrebné informácie k úhrade predfaktúry?
- naše číslo účtu v tvare IBAN: SK09 1111 0000 0015 7947 2000
- do poznámky / správy pre prijímateľa treba napísať celé číslo objednávky (napr. 1234ISK21)

V prípade neuvedenia poznámky pre prijímateľa, môžu nastať komplikácie pri párovaní platieb.

 

 

3. PLATBA CEZ PAYPAL

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na oficiálnu stránku PayPal, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

 

4. PLATBA KARTOU ONLINE - BARION

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu spoločnosti Barion, kde môžete svoju objednávku ihneď zaplatiť. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

5. PLATBA KARTOU ONLINE - BRAINTREE

Po vytvorení a odoslaní objednávky budete môcť objednávku uhradiť online, kartou, cez poskytovateľa služieb Braintree. Po úspešnej platbe a prípadnom naskladnení Vám zásielku vyexpedujeme.

 

Plaťte pohodlne, ešte bezpečnejšie!
Od 01.januára 2021 vstupuje do platnosti nariadenie PSD2 Európskej Únie, ktorá predpisuje povolenie online platieb len po silnom preverení zadávateľa platby. To znamená, že v rámci ochrany spotrebiteľa musí peňažný poskytovateľ (napr. banka) musí z troch dostupných identifikačných spôsobov, pri každej platbe využiť minimálne dva, na stopercentnú identifikáciu osoby zadávateľa platby.
Aktivovanie autorizácie viete vykonať za pomoci inštrukcií od vydávateľa karty. Pre viac informácií sa obráťte na Vašu banku.
Neúspešná úhrada? Opakujúca sa chyba? Kliknite sem, a prezrite si naše informácie ohľadom neúspešnej platby.
V prípade, ak si želáte Vašu už vytvorenú objednávku uhradiť iným spôsobom platby, ako bolo zvolené pri vytvorení objednávky, je potrebné zmeniť spôsob platby pri danej objednávke. Môžete tak učiniť po prihlásení sa do svojho profilu, v "Úprave objednávky", alebo nás kontaktujte na našej zákazníckej linke alebo emailom, aby sme vedeli zaevidovať zmenu spôsobu platby my. V prípade, že nebudeme oboznámený so zmenou spôsobu platby, môže byť Vaša objednávka po určitom počte dní automaticky stornovaná našim systémom.