Postup reklamácie do 72 hodín od obdržania (nefunkčný / neúplný / iný výrobok)

Upozorňujeme Vás, že v prípade doručenia nefunkčných produktov (nepoškodených), alebo v prípade, že Vám bol dodaný neúplný alebo iný produkt ako ste si objednali, je možné reklamáciu si uplatniť do 72 hodín (3 kalendárne dní) odo dňa doručenia zásielky! V prípade nefunkčných produktov, ktoré budú nahlásené po tejto lehote, je možné uplatniť reklamáciu v rámci záručnej doby (záručná reklamácia).
Časový horizont 72 hodín (3 kalendárne dni) sa ráta od dátumu obdržania výrobku po prvé nahlásenie problému.
Príklad 1: tovar doručený v stredu, 02.01.2019, emailová správa s nahláseným nefunkčným tovarom ku nám doručený v sobotu, 05.01.2019 - reklamácia bude uznaná. 
Príklad 2: tovar doručený v stredu, 02.01.2019, emailová správa s nahláseným nefunkčným tovarom ku nám doručený v nedeľu, 06.01.2019 - reklamácia nebude uznaná. 

Postup reklamácie v prípade nefunkčného / NEÚPLNÉHO / neobjednaného výrobku je nasledovný:

Kontaktujte nás, prosím, v emailovej správe, alebo pomocov nižšie dostupného kontaktného formulára.

My vám pošleme kuriéra pre reklamovaný tovar. Vyzdvihnutie kuriérom je bezplatné. Tovar je potrebné dôkladne zabaliť do originálnej krabice so všetkým príslušenstvom a podľa možnosti aj do bublinkovej fólie alebo do ďalšej krabice, aby pôvodné balenie nebolo porušené a polepené od nálepiek kuriérskej služby (ak sa tak nestalo skôr).

Za poškodenie zle zabalených produktov počas prepravy nepreberáme zodpovednosť.
Spravte si fotodokumentáciu o vnútornom a vonkajšom balení výrobku a o stave výrobku, v ktorom ho nám vrátite. Dané fotografie si uschovajte pre prípad ďalšieho riešenia problémov.

Ďalej prosíme dbať na to, aby ste na zásielke uviedli pôvodné číslo objednávky, respektíve číslo reklamácie, ktoré Vám bude odoslané v potvrdzujúcom emaily po objednaní kuriéra jeden pracovný deň pred želaným dátumom vyzdvihnutia.

Reklamovaný tovar sa vráti do nášho centrálneho skladu, kde sa vykoná kontrola výrobku.

Po kontrole v servise sa vystaví dobropis, na základe ktorého je možné žiadať o nový kus / iný tovar / vrátenie finančných prostriedkov na účet (vrátenie fin.prostriedkov v prípade objednania na firmu, je možné len na firemný účet).

Napíšte nám prosím vyhovujúci dátum na vyzdvihnutie tovaru min. 2 pracovné dni dopredu, a číslo Vašej pôvodnej objednávky, aby sme si mohli identifikovať Vašu objednávku. V prípade, ak si želáte kuriéra objednať na inú adresu, ako bola pôvodná dodacia adresa v objednávke, nám napíšte aj novú adresu a tel.kontakt na vyzdvihnutie tovaru, v opačnom prípade bude použitá pôvodná dodacia adresa z pôvodnej objednávky.

V prípade, že informáciu o doručenom nefunkčnom produkte obdržíme po lehote 72 hodín odo dňa doručenia, je možné daný problém riešiť v rámci normálnej, záručnej opravy / reklamácie. Informácie o tomto druhu reklamácie nájdete po kliknutí sem.
Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

Z 191 ľudí ju 107 považovali za užitočnú